Tuesday, March 3, 2009

Pesta Kebudayaan Etnik Sabah

urmmmm...ni progrm aku minggu ni...
tetiba plak aku mau post coz aku sangat penat ni skrg...
tido pun ndak cukup....
bah pa2 pun aku kena hbskan gak....
slagi ndak hbs ni prgrm susah lagi mau enjoy ni....

btw....ni prgrm akan bermula pada 4 mac hingga 7 mac....iaitu 7 mac adalah malam kemuncaknya...
banyak aktiviti2 n prgrm2 yang menarik 2 nanti...
so dtg2la ke booth2 kami tau bli tiket tuk malam kemuncak tu...
mmg banyak yg menarik...
coz pelbagai kebudayaan etnik sabah ditunjukkn malam 2....
n lagi satu persembahan pun drpd ipt2 len jg selain UMS...
spt PTPL, unitar, Uitm...urmmm satu gik terlupa la plak....
persembahan malam tu terdiri drpd persembahan budaya kaum bajau, rungus,kadazan dusun n apa lagi haaa....bah dtglah tgk....
persembahan artis jg ada...iaitu drpd the divine masters...leadnya Lotter AF....

pa2 pun aku mmg rasa penat sangat coz ni hr aku teda rehat mcm.....
n berdebar la jg coz 1st jadi SM aku mau tolak tp apa bleh buat sdh dipertanggungjawabkan...
pa2 pun gud luck tuk aku.....

No comments: