Tuesday, December 30, 2008

coretan c pesalah



aku cuba menjadi seorang happy2 jak...
tp ianya ndak dapat hilangkan rasa bersalah di dalam diri...
bukan sebab aku buat salah (harap tedalah)....
juz aku rasa aku sdh makin len....
aku bukannya seorang yg macam dlu...
ataupun easily to get along.....
even kwn2 aku yg closed dgn aku pun skali 2 jak aku cntct dorg....
aku lebih suka menyendiri...
malah aku bosan dgn apa yang telah aku buat selama ini....
kembalikan la c awan yang dulu.....

rasa bersalah juga banyak disebabkan hasil yg aku inginkan bukan seperti
aku mahukan....seem me getting worse adalah....
i oso strt to hate myself....senang rasa rendah diri....
mulai juga rasa uncomfortable dgn diri sendiri.....
then i want to say apologize kepada sepa2 jak la.....
ada kaitan tau teda pun aku ndak kisah.....

awan mode: bad

1 comment:

QoRy said...

erm...napa ko wan????
ok ka juak????
huhuuu....