Saturday, October 25, 2008

SEGERAK BORNEO 3

walaupn sdh kira2 lbh semggu prgrm ni tp aku mau jg post di blog ni....
segerak borneo 3 plak kali ni dibuat d SMK tenom......
mmg best la prgrm di tenom ni....
banyak kenangan yg lucu2 hahahahaha.....
lucuka 2 haaa.....aku jak kali kelucuan ni.....



seperti biasalah aku dijadikan pengarah teknikal.....
saja jak 2 aku ndak mau tkr portfolio...
best bah teknikal 2 bagi aku la......
keja dia senang tp macam susah hahahaha......
ok seperti biasa jg tmbln aku c boron....
kasihan la dia jg ndak dpt jadi fasi coz aku halang kali.....
bukan ndak mau bg dia dia...
aku masih ndak yakin klu kerja sendiri teknikal 2.....
walupn dri segerak borneo 1 lagi aku buat......
tp klu ada lagi yg ke 4, kalo c dia berminat aku benarkan la.....
so sapa bakal ketua fasilitator trus tanya dia jak ha.....
ndak payah la melalui aku....
(chewah mcm aku plak pengarah teknikal klu ada segerak borneo 4 ni)

pa2 pun mmg best la jg di SMK tenom 2....
walaupun kami telah beri kejutan yg terlebih sangat dengan dorg.....
besala dgn lakonan mantap c garung sama c vera ni.....
di tambah dgn pelakon ndak diundang iaitu aku....
mmg menjadi la lakonan 2.....
pelajar ni pun takut.....tp itu hanyalah lakonan semata2....
lagi 1 pelajar SMK tenom ni best bah bg support terhadp prgrm yg kami buat....
yg best mcm besala senaman yg aku ajar 2.....
malatop geng.....

wah harap la ada kesinambungan bg prgrm ni....
best bah buat prgrm mcm ni....
cuma yg aku malas adalah dtg meeting ni.....
sdhla aku ndak pernah skip meeting ni......
dorg kena bg aku hadiah bah ni...
dorg ni punyalah jahat ndak mmbalas kebaikkan ku ni......
lagi 1 join segerak borneo ni mcm prgrm jalan2 dgn mmbr.....
kerana some of them are my best buddy......
kira jalan2 free sambil kena blanja KFC oleh pengarah...



huhuhuhuhuu.....
wahh...cuma skrg stdy tuk exm jak la ni...teda prgrm sdh.....
rehat2.....bah kwn2 ku skalian best luck tuk exm korg haaa......
stdy jgn ndak stdy.....

No comments: